Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 10 iunie 2011

Cat de mult tin la tine

Sa-ti spun ce am simtit intr-o zi mergeand pe strada si gandindu-ma la tine simteam cum inima te cerea langa ea, sa-ti auda vocea, sa te stranga in brate, sa te aibe langa ea.
De ai putea macar sa-i acorzi o mica sansa sa-ti spuna cat de mult tine la tine si te iubeste cu adevarat, sa o crezi, sa o intelegi ce simte cand tu o lasi mereu cu gandul la ignoranta pe care io arati. Motivul pentru care tine si te iubeste este felul cum esti tu cum ma saruti, cum vorbesti cu mine, cum te comporti. Nu iti cere sa te schimbi macar o clipa,
Accepto macar o data dandu-i o mica speranta, speranta la visului ei, care il porta mereu cu ea si spera ca intr-o zi o vei accepta asa cum e ea, cu iubirea pe care ti-o poarta, tu nu trebuie dacat sa o crezi si sa-i acorzi cateva clipe pe care ti le care sa i le oferi, nimic mai mult. Te roaga si te implora mereu sa-i acorzi un pic de atentie deoarece se raneste intruna cand o ignori si nu o asculti. Incet ,incet, incepe sa-i moara si acea mica speranta pe care, daca i-ai acorda-o sentimentele ei ar fi clipe de fericire si bucurie de care nu a,
avut de cand e cu tine. De cand e cu tine a invatat sa nu iubeasca ce obtine ba chiar din potriva sa obtina ceea ce iubeste, ceea ce doreste cel mai mult .....pe tine sa-i fii alaturi.

2 comentarii:

  1. din pacate am fost cel….care o simte..adica dragostea si sincer sa fiu nu mi-am dat seama decat atunci cand era foarte tarziu,si culmea am incercat a doua oara cu aceeasi persoana ……sa vorbim cat de prosti suntem cate o data sau ma rog in cazul meu aproape mereu…………………stiu toata lumea spune ca trece si va fi bine ..bla bla bla nu suntem toti la fel dar sper din tot sufletul desi acum n-am chef de nimic sa ma trezesc si sa pot zambi macar un pic.Exista alinare???????????? aiurea ne aruncam cu capul inainte zicand ca de data asta nu ma mai implic ….sau nu mai pun suflet…sau …odata ce suntem claditi intr-un fel cred ca asa vom ramane mereu,aici e vorba de un pic de loterie………daca gasesti persoana potrivita care sa nu te placa asa cum esti ci sa te placa pentru ca esti asa atunci se poate spune ca esti tare si ca ai trecut peste toate,dar pana atunci putem sa ne (pupam) in oglinda in fiecare zi si tot aia e……eventual sa ramanem singuri ca sa nu mai fim raniti, cine stie defapt cum e mai bine?

    RăspundețiȘtergere
  2. prin aceeasi situatie trec eu acum...imi lipseste atat de mult...faza e k au trecut mai bine de 2 ani si eu nu l-am uitat....oare dc e asa de greu? nu inteleg...am fugit d el numai k sa il uit...insa acum imi dau seama k e imposibil...nu e un moft sau o obsesie eu kiar il iubesc...acum vbm pe mess k si kum nimik nu s-a intamplat dar el nu stie k eu defapt plang de dorul. lui si ca imi doresc sa-l mai am makar pt 5min langa mn...park ma urmareste...noaptea il visez, dimineata ma trezesc cu el in gand...nu e clipa din viata mea fara sa nu ma gandesc la el...simt k inima imi tresare atunci kand vad k ma suna sau ma saluta, pt el e totul ok dar nu isi da seama de kat sufar eu...as vrea doar o sansa nu mai mult...te iubesc

    RăspundețiȘtergere