Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Pentru sufletul meu Miri

Te iubesc foarte mult, vreau sa intelegi asta! Eu nu te vreau pentru imagine..te vreau pentru ceea ce esti pentru ca tu esti viata mea, puterea mea sa merg mai departe .speranta ca intr o zi ma vei chema la tine....si imi vei spune ca inainte ca ma iubesti si ca vrei sa fi mereu cu mine. Eu simt ca nu mai pot fara tine! Nu mai stiu sa zambesc..nu mai am lacrimi sa plang dupa tine si de dorul tau as face orice sa fim iar impreuna! nu stiu cu ce am gresit asa mult fata de tine incat sa merit asta! E groaznic prin ce trec...numai cand ma gandesc la tine...la noi...incep sa plang:(:(:(nu mai am decat amintirea ta..traiesc din amintiri. Fara tine nu vreau sa traiesc, nu am pt ce sa traiesc daca nu esti tu cu mine! TE IUBESC FOARTE MULT INTELEGE TE ROG..SI IARTA PURICELU TAU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu