Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 6 august 2010

Dragostea si despartirea


Puricico greu da adevarat

Iubirea te face sa faci nebunii sa ai vise sa fi nesigura sa urasti sa iubesti sa ierti sa suferisa faci lucruri la care la care nici nu te-ai gandit pentru iubire esti in stare sa renunti la tot doar sa fi langa persoana iubita insa de multe ori renunti si abia dupa aceea coenstizezi ce ai pierdut

4 comentarii:

  1. eu sunt intrun cerc de dragoste si suferinta si stiu ce inseamna:((

    RăspundețiȘtergere
  2. este foarte adevarat...cind te indragosteshti uiti de tine..shi te gindeshti numai la persoana pe care o iubeshti.asha e dragostea.......

    RăspundețiȘtergere
  3. aja e!am trecut prin azta

    RăspundețiȘtergere
  4. Aja e...Eu iubesc mult..Dar el sa despartit de mn..:((dak te uiti tu lozneanu

    RăspundețiȘtergere